Vilka betalningsalternativ accepterar vi?
Vi tar gärna emot säkra betalningar via Paypal eller mest populära kreditkort. Du kan också betala via direkt banköverföring i Europa och vårt system kommer att skicka våra fullständiga bankuppgifter via e-post, men observera att detta alternativ kan försena avsändningen av din beställning med 1 eller 2 arbetsdagar tills din betalning har rensats. OBS Vi tar inte American Express eller Diners Club just nu.
Hur mycket kostar leverans?
Fraktkostnaden till Sverige är 4,95 €
Hur kan jag lita på ditt företag?
Vi är en ISO1385 registrerad medicinteknisk tillverkare. Du är välkommen att kolla in våra certifieringar och registreringar hos TÜV SUD i Europa med deras online-databas.
Sök bara på vårt företagsnamn "DERMFIX".
https://www.tuev-sued.de/industry_and_consumer_products/certificates
Är din webbplats säker?
När du gör en beställning eller öppnar ditt Dermfix online shoppingkonto kommer du att notera att vår webbplats är säker via Sectigo Limited (https://sectigo.com/). Vi använder Extended Validation Certification för att ge maximal autentiseringsnivå.
Är mina kortuppgifter säkra hos dig?
När du checkar ut ser du att vi använder en säker sida för korttransaktioner och personuppgifter, eller så kan du också använda ditt kreditkort via Paypal. Vi lagrar inte kreditkortsuppgifter och delar inte heller kundinformation med tredje part.
Hur mycket kostar leverans till andra länder?
Fraktkostnaden för dessa europeiska länder är € 4,95:
Andorra, Österrike, Belgien, Bosnien och Hercegovina, Kroatien, Tjeckien, Danmark, Estland, Finland, Frankrike Tyskland, Gibraltar Grekland Guernsey, Ungern, Irland, Isle of Man, Italien, Lettland, Liechtenstein, Litauen Luxemburg, Makedonien, Nederländerna, Norge , Polen, Portugal, Rumänien, San Marino, Serbien, Slovakien, Slovenien, Spanien Sverige, Turkiet, Storbritannien.
Fraktkostnaden för dessa europeiska länder är € 8,95:
Grönland, Jersey, Malta, Schweiz.
Fraktkostnaden för dessa länder är € 12,95:
Bulgarien, Cypern, Island.
Fraktkostnaden för dessa länder är € 19,95 (och ytterligare importavgifter kan tillkomma):
Albanien, Bahrain, Vitryssland, Georgien, Israel, Hong Kong, Qatar, Ryssland, Saudiarabien, Singapore, Förenade Arabemiraten.
För leveranser utanför Europa ytterligare kostnader (tullar och importskatter eller tullar kan tillkomma). I dessa fall måste de extra avgifterna betalas av köparen vid importen och ingår inte i våra publicerade priser.
Alla beställningar levereras i vanlig förpackning. Vi använder normalt DHL eller UPS. Följ ditt spårningsnummer och alla DHL- eller UPS-anteckningar genom din dörr för att säkerställa att varor inte vägras (eftersom det kan medföra extra avgifter för dig om vi behöver skicka varorna igen).
Om din leveransdestination inte visas ovan kan det betyda att vi inte levererar till det landet, men du kan begära ett undantag genom att mejla oss, och vi kommer att försöka erbjuda en prisvärd lösning beroende på varorna som beställs.
Vad händer om jag köper mer än en artikel?
Våra transportavgifter är fasta, så du kan köpa många av samma artiklar till en enda transportkostnad.
Hur lång tid tar leveransen?
Vi skickar från ett centralt europeiskt lager och artiklar finns vanligtvis alltid i lager, så beroende på din exakta plats i Europa är detta normalt inom 3 till 5 dagar, även om du borde kunna använda ditt tilldelade spårningsnummer för att enkelt övervaka framstegen. Du kan alltid maila oss för att kontrollera din beställning.
Kan du leverera till min arbetsadress eller annan bostadsadress?
Detta är normalt inget problem alls. Fyll bara i den alternativa leveransadressen när den visas i kassan. Vi kommer att kontakta dig om det finns några säkerhetsproblem.
Hur gör jag en beställning?
Att beställa från Dermfix är enkelt! När du har hittat ett föremål som du vill köpa klickar du bara på knappen "Lägg i kundvagn" på produktens beskrivningssida. Du kan när som helst kontrollera och justera innehållet i din kundvagn genom att klicka på knappen "Kundvagn" högst upp till höger på sidan. Om du bestämmer dig för att ta bort en vara från din kundvagn klickar du bara på "X" för produkten du du vill ta bort. Du kan också justera kvantiteten på vilken produkt som helst i din kundvagn med + och - knapparna eller genom att ändra antalet visade objekt och klicka på "Uppdatera kundvagn". Om du antar att det antal du har begärt är tillgängligt se nu de justerade kvantiteterna samt de nya totalkostnaderna (om du anger en kvantitet som är större än den tillgängliga kvantiteten kommer din inköpsmängd att återspegla den maximala tillgängliga kvantiteten).
När du väl är nöjd med ditt val bör du klicka på knappen "Fortsätt till kassan" för att fortsätta. Därefter måste du ange faktureringsadress, leveransadress (om det är annorlunda), din e-post, ditt val av leveransmetod och slutligen betalning via något av de alternativ som erbjuds. Om du väljer "Skapa konto" måste du också ange ett lösenord, men detta gör att du kan kontrollera och spåra dina beställningar i framtiden och skriva ut extra kopior av fakturor eller enkelt beställa artiklar. Slutligen måste du klicka på knappen "Betala nu" för att slutföra din beställning. Webbplatsen visar sedan ditt bekräftade beställningsnummer och skickar också ett bekräftelsemeddelande till din inkorg. Vid problem eller frågor kan du alltid maila oss på info@dermfix.eu
Kan jag spåra och visa mina beställningar?
När du har ett registrerat konto på Dermfix-webbplatsen kommer du att kunna logga in och se hur din beställning fortskrider, bekräfta ditt beställningsnummer och kontakta kundtjänsten med dina exakta beställningsuppgifter om det behövs. När du är inloggad på ditt privata Dermfix-konto kan du ändra faktura- och leveransadresser, ändra lösenord, skriva ut kopior av beställningar och naturligtvis beställa fler artiklar snabbt och enkelt.